.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تكذيب ممنوعيت پذيرش در برخی رشته ها

مديركل دفترگسترش آموزش عالي اخبار مربوط به ممنوعيت پذيرش دانشجو در12 رشته علوم انساني و هنر را تكذيب كرد.

ابوالفضل حسني مديركل دفترگسترش آموزش عالي ضمن تكذيب ممنوعيت پذيرش دانشجو در 12رشته علوم انساني و هنر گفت: گسترش آموزش عالي در12رشته دانشگاهي بويژه در علوم انساني و هنر منوط به بازنگري سرفصل دروس شده است.

وي افزود: عناوين هيچ يك از دروس دانشگاهي حذف نمي‌شود اما با توجه به اينكه برخي از دروس بيش 20 سال از آخرين بازنگري آنها گذشته سياست ما تغيير در سرفصل‌هاي دروس اين 12 رشته است.

مديركل دفترگسترش آموزش عالي مديريت، علوم اجتماعي، سياسي، حقوق و روانشناسي را برخي از اين رشته‌ها عنوان كرد و گفت: چنانچه از اين پس دانشگاهي بخواهد رشته‌هاي جديدي در اين حوزه‌ها ايجاد نمايد، تصويب آن منوط به بازنگري در سرفصل‌هاي دروس خواهد بود.

وي با بيان اينكه كميته‌هاي شوراي عالي برنامه‌ريزي وزارت علوم از روزهاي آينده كار خود را آغاز مي‌كنند، گفت: مسئولين ذي‌ربط در دانشگاه‌ها بازنگري در سرفصل دروس رشته‌هاي موردنظر را پيشنهاد مي‌كنند و ما در شوراي عالي برنامه‌ريزي پيشنهادات را بررسي مي‌كنيم.

حسني همچنين با اشاره به بازنگري سرفصل‌هاي دروس فني و مهندسي اظهار داشت: در اين رشته‌ها نيز سرفصل دروسي كه بيش از 5 تغيير نكرده است، بازنگري مي‌شوند.

مديركل دفتر گسترش آموزش عالي گفت: اولويت‌هاي اصلي براي بازنگري با درس‌هايي است كه بيش از 10 سال بازنگري نشده‌اند و همچنين اين بازنگري با رويكرد علم و دانش روز و بومي كردن صورت مي‌گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.